Begin van mn avontuur - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Laetitia Solisa - WaarBenJij.nu Begin van mn avontuur - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Laetitia Solisa - WaarBenJij.nu

Begin van mn avontuur

Blijf op de hoogte en volg Laetitia

04 September 2015 | Nederland, Schiphol

Nou mn eerste vlucht was echt relaxed! Ben wel kapot nu... Hopelijk dat mn transit nu ook zo chill zal zijn..Goed en wel aangekomen in Dubai dus...

Eerste dagje van mn avontuur is nu al voorbij...bijna mn hele familie is me komen uitzwaaien...alleen maar ? voor iedereen die er was en die me een bericht heeft gestuurd of heeft geappt..niet te vergeten, alle likes en lieve berichten op mn eerste foto...bless you all...

Ok ik ga me mentaal voorbereiden op mn volgende vlucht, lees: 19 uur in de lucht...spannend...gelukkig is Emirates tot nu toe TOP??...

Volgende update wordt dus pas zaterdagavond voor mij en ochtend voor tanah belanda/nederland...

Ok bye...???

  • 04 September 2015 - 09:24

    Noa-Yordao-U.Mar:

    Helloooo dear!!

    Gezellige foto van jou met je lieve naasten. Fijn te lezen dat je vlucht naar Duba goed is verlopen. Nu is het nog " you're flyin' high up in the sky"... hopelijk ben je ook van deze 13-uur durende vlucht bijgekomen. Benieuwd naar je eerste exotische foto's en je volgende ervaring(en). Tot je volgende update Ties!
    Ik vin spannenddddd.....# BlessU

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 September 2015

2 weeks later

12 September 2015

Laatste dag voor t weekend

11 September 2015

3-dagenverslag

08 September 2015

Eerste Dag met Projects Abroad

06 September 2015

Eerste ochtend in Samoa
Laetitia

Klein, maar krachtig ;) aka Smurfin

Actief sinds 03 Sept. 2015
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 5401

Voorgaande reizen:

03 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: