Eerste ochtend in Samoa - Reisverslag uit Apia, Samoa van Laetitia Solisa - WaarBenJij.nu Eerste ochtend in Samoa - Reisverslag uit Apia, Samoa van Laetitia Solisa - WaarBenJij.nu

Eerste ochtend in Samoa

Door: SmurfinLaetits

Blijf op de hoogte en volg Laetitia

06 September 2015 | Samoa, Apia

Hellooo Samoa&Tanah Dingin!!

Ok, ik sliep vannacht pas om half 3..puur van alle indrukken die ik de afgelopen daagjes heb gekregen en de adrenaline en na een lange koude douche kon ik pas in slaap vallen.

Heerlijk geslapen..vanochtend 8:15u werd ik wakker en keek ik naar buiten...wauw, zie foto...

Ik heb mn FB gecheckt en waarbenjij.nu (die overigens erg vaak spaced)...wat een lieve reacties allemaal..dus dikke knuffel voor jullie allemaal die mij volgen en t me gunnen❤

Mn avontuur hier goed begonnen door vanochtend naar de kerk te gaan. Pepe is katholiek en ze zei me gisteren al dat de dienst om 9:30u begint. Het was 9:15u, ik was klaar, maar moest nog ff ontbijten (alles stond al op tafel). Als we om 9:25u met de auto zouden gaan zouden we t halen.
Pepe zei geen moment gehaast van: we moeten nu gaan! Gewoon deze: whenever you're ready, we go...
Uhm ok, ik ook de auto in gestapt en we kwamen aan, was er geen parkeerplek bij de kerk..bommetje vol...vandaag is dit met name druk, omdat the common wealth games hiero gisteren zijn begonnen.
Teams van verschillende landen komen hierheen voor een toernooi (vergelijkbaar met Olympics).
Maar dus gewoon aan de straatkant geparkeerd en relaxed de kerk ingelopen, en zitten...ook een fijne sfeer, er bleven zelfs mensen binnenkomen halverwege de dienst...

Errug mooi om een dienst ook hier mee te maken en ook de kerkdienst is net als op Maluku...veel zang/warmte/iedereen is chill..en hier in Samoa gaat jong&oud (wat ik in Nl ook weer mis)

Na de kerk reed Pepe via het centrum terug naar huis...ook langs t water waar je smorgens vroeg kan joggen!! Woehoeww

Verder is alles gesloten op zondag, dus dan is t meer naar plekken gaan waar je een mooi uitzicht hebt.
Er zijn hier nog 3 andere vrijwilligers..echt leuk, uit Japan, Canada&Denemarken..we werken allemaal ergens anders...maar allemaal jongeren (ofja hun zijn rond 19-21 jaar)...

Echt 1 grote familie hiero, veel op de planning. Er is hier naast the Games ook het Teuila Festival gaande. Kun je googlen en ik ga er waarschijnlijk vanaaf heen.

Nu toch maar even die rust boeken, want ben gebroken...waarschijnlijk wordt t morgen vervolgd..

Welterusten, Fijne zondag en God Bless xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Samoa, Apia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 September 2015

2 weeks later

12 September 2015

Laatste dag voor t weekend

11 September 2015

3-dagenverslag

08 September 2015

Eerste Dag met Projects Abroad

06 September 2015

Eerste ochtend in Samoa
Laetitia

Klein, maar krachtig ;) aka Smurfin

Actief sinds 03 Sept. 2015
Verslag gelezen: 900
Totaal aantal bezoekers 5386

Voorgaande reizen:

03 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: