Bijna daar - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Laetitia Solisa - WaarBenJij.nu Bijna daar - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Laetitia Solisa - WaarBenJij.nu

Bijna daar

Door: SmurfinLaetits

Blijf op de hoogte en volg Laetitia

05 September 2015 | Australië, Brisbane


De eerste 13 uren vanuit Dubai zitten erop...nu een tussenstop in Brisbane. Dan nog 10 uren te gaan (waarvan 8 vliegen) tot Samoa.

In het vliegtuig heb ik, film proberen te kijken (maar tijdens filmkijken gewoon ketiduran), en bijna de hele reis gekletst met mn medepassagiers van mijn rij. Direct rechts van mij een moeder (37), met haar kindje (20 mnd) die onderweg naar huis zijn (Australië). Links van mij een wat ouder vrouwtje (74), die al 54 jaar de hele wereld rondreist, met of zonder haar man&kinderen...nu dus vanuit Schotland alleen, kinderen zijn 50, 47&43, richting Auckland. En daar zullen onze wegen scheiden.
Ze heeft me ontzettend veel verteld, echt heeel relaxed. Adviezen gegeven, samen mn voorbereidingen voor Samoa doorgenomen..echt een zegen weer...alsof ze de voorbereidingen zelf heeft opgeschreven (toeval bestaat niet)
Jane Ritchie heet ze en gewoon zelfde level qua humor..74 jaar...echt lachkicks gebouwd in t vliegtuig. Ook samen rondgelopen, want ze is nog heel vitaal. Drinken, Eten gedeeld. Ook met Iona&haar kindje Holly.
Naast Jane zit Alison (die voor t eerst haar kleinkind gaat opzoeken..
We zitten dus met zn 5en (incl kindje)op 1 rij...en ze zijn allemaal uit Schotland...echt gesjellie.

Nu geland in Brisbane...ff tussenstop van een uur en dan door naar Auckland...

Gelukkig heb ik af en toe kunnen slapen...op naar de volgende vlucht ‪#‎nuwelbeetjegaar‬

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 September 2015

2 weeks later

12 September 2015

Laatste dag voor t weekend

11 September 2015

3-dagenverslag

08 September 2015

Eerste Dag met Projects Abroad

06 September 2015

Eerste ochtend in Samoa
Laetitia

Klein, maar krachtig ;) aka Smurfin

Actief sinds 03 Sept. 2015
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 5414

Voorgaande reizen:

03 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: