Laatste vlucht... - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Laetitia Solisa - WaarBenJij.nu Laatste vlucht... - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Laetitia Solisa - WaarBenJij.nu

Laatste vlucht...

Blijf op de hoogte en volg Laetitia

05 September 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Yessss....Auckland!! Nieuw-Zeeland vind ik nu al leuk...
Mensen vliegen met Emirates is echt een aanrader...ondanks m'n kapotheid, echt wel relaxte vluchten gehad.

Zoals ik al zei zouden de wegen van Jane en mij hier scheiden..maar heb haar telnummer, superlief vrouwtje en ons contact zal hier echt niet eindigen. Sommige mensen komen je pad met een bepaalde reden toch.

Ok, ff snel Wifi trekken hiero..Burger King op Auckland Airport. Mooi vliegveld, mooie mensen, goede vibes :)

Mn laatste vlucht gaat over 2 uurtjes en ik zeg je eerlijk, ik zit er een beetje doorheen...gelukkig hebben, onze lieve Heer en de lieve mensen om mij heen het een beetje draaglijk gemaakt...lichamelijk is 36 uur vliegen/overstappen etc toch wel zwaar, vooral voor een smurfin met best veel tassen als ik hahaha...siapa suru eee...maar ja, een paar maanden weg, tja, dan is het nog moeilijker om keuzes te maken (de mensen die mij kennen, weten wat ik hiermee bedoel).

Anyways...kan niet wachten om mijn avontuur in Samoa te beginnen...ik kom daar als het goed is 21:20u lokale tijd aan, dus dat is 11:20u nederlandse tijd. Spannend!!!!

Lees morgen of later het vervolg..waarschijnlijk slaap ik sowieso de zondag door...of niet natuurlijk, zoals de adrenaline nu al door mijn lichaam giert.

Goodmorning en Xpreek jullie laters!! Peace xxx


  • 05 September 2015 - 12:53

    Noa-Yordao-U.Mar :

    Slmt siang nona!! Erg nice je Blog je te lezen. Waarschijnlijk zullen er veel meer mensen ná Jane zijn, met wie je in contact komt. Geweldig!
    Wij wensen jou veel rust & kracht, zodat je met volle energie kunt genieten van de dingen die nu echt op je avontuurlijke pad komen. GodBlessU # SpreadUrWings

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 September 2015

2 weeks later

12 September 2015

Laatste dag voor t weekend

11 September 2015

3-dagenverslag

08 September 2015

Eerste Dag met Projects Abroad

06 September 2015

Eerste ochtend in Samoa
Laetitia

Klein, maar krachtig ;) aka Smurfin

Actief sinds 03 Sept. 2015
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 5413

Voorgaande reizen:

03 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: